Publicitatea contextuală este un instrument extrem de eficient și practic pentru creșterea semnificativă a numărului de comenzi și, în consecință, a cererilor de pe site. Acest tip de publicitate afișează anunțuri acelor utilizatori care caută în mod special subiectul dvs.
Ce include serviciul de publicitate contextuală?
Deoarece publicitatea de înaltă calitate și constantă crește performanța și vizitele la fața locului, compania noastră este gata să ofere cel mai impecabil serviciu care va schimba fundamental toți indicatorii de trafic. Experții noștri vor selecta cuvinte cheie, vor crea texte publicitare unice și vor produce, de asemenea, cea mai reușită strategie de gestionare a contului pentru un număr incredibil de apeluri și comenzi.
Cu ajutorul nostru, marca dvs. va "decola" în cel mai scurt timp posibil, deoarece vom efectua personalizarea profesională a campaniei publicitare și o vom optimiza sistematic și vom îmbunătăți toți indicatorii acesteia. Cu noi, veți uita de numere mici și statistici scăzute, de acum înainte veți ști că un astfel de trafic maxim și o creștere a comenzilor.
De asemenea, pentru a vă oferi cea mai profesionistă muncă, specialiștii noștri respectă următoarele etape:
Cu compania noastră veți simți cu adevărat diferența și doriți să cooperați mult timp.
Mai jos este un grafic al modului în care piața dezvolta publicitatea contextuală Google în raport cu alte tipuri de publicitate
Centru de service
Callback: lăsați doar datele de contact și un timp de apel convenabil. Managerii noștri vă vor contacta pentru a clarifica toate detaliile cooperării.
Aplicație online: completați o aplicație online, iar managerii noștri vă vor contacta și vă vor oferi informații de bază pregătite despre cooperare.
Consultant online: vom fi bucuroși să răspundem la oricare dintre întrebările dvs. despre promovare. Dacă angajatul nu este online (după ore), atunci puneți o întrebare completând formularul.