Influența diferiților factori asupra calendarului și prețului promovării

Pentru a obține un rezultat uimitor, trebuie să investiți. La urma urmei, doar o echipă cu înaltă calificare poate obține efectul dorit. Acesta este un manager de proiect, un specialist SEO, un programator și un copywriter. Iar profesioniștii știu valoarea muncii lor. Timpul lor este mai scump, dar îl economisește pe al dumneavoastră: rezultatul dorit va fi obținut în cel mai scurt timp posibil. Prețurile vor fi, de asemenea, afectate de numărul de specialiști implicați. Până la urmă, toată lumea trebuie să plătească pentru o treabă bine făcută. Promovarea resursei pe cont propriu sau cu ajutorul începătorilor va dura mai mult timp și este puțin probabil să afecteze poziția site-ului. Pentru că cunoștințele, experiența și aptitudinile nu vor fi suficiente. Iar momentele importante pot rămâne neobservate.


Scala de promovare

Prețul și timpul promovării site-ului în TOP depind în mare măsură de sarcinile stabilite. Cu cât este mai larg leagănul, cu atât costul este mai mare. O scară și volume mai mari vor necesita operațiuni mai lungi și, respectiv, salarii mai mari. Promovarea unui site web într-un oraș sau țară este o misiune complet diferită. În plus, în cea de-a doua opțiune, există mai multă concurență, ceea ce înseamnă că va trebui să munciți din greu pentru a avansa în TOP.


Numărul de concurenți

Rivalitatea este prezentă în orice domeniu de activitate. În unele dintre ele, intrarea în TOP merită un efort titanic. Acest lucru va afecta atât costul, cât și timpul de promovare SEO. Proprietarii de poziții înalte în rezultatele căutării vor apela cu siguranță la profesioniști în domeniul optimizării SEO.


Istoria platformei de internet

Promovarea SEO, timp al cărei și preț variază în funcție de mulți factori, inclusiv cum a fost întreținut site-ul înainte. Dacă mai devreme pagina a fost deja întreținută de specialiștii SEO și aceștia au făcut-o corect, va fi mai puțină muncă „murdară”. De fapt, puteți pur și simplu „intercepta” cazul și să-l continuați. În caz contrar, va trebui să remediați foarte multe, chiar și structura site-ului. Dacă resursa va fi sancționată, va fi mult mai dificil să-și ridice ratingul. În același timp, va fi nevoie de mai mulți bani și de timp pentru a-l promova.


Categoriile de solicitări

Interogările de căutare sunt împărțite în funcție de popularitate. Sunt de înaltă frecvență - setate de mai mult de o mie de ori pe lună, până la un milion. Frecvența medie - utilizate de la una la zece mii de ori. Și frecvență joasă, al căror număr este de doar câteva sute pe lună. Este mai dificil să lucrezi cu cele mai competitive, populare, ceea ce cu siguranță va afecta lista de prețuri și durata sarcinii. Lucrarea cea mai minuțioasă este asociată cu cuvintele „cumpără” și „comandă”.


Partea tehnică

Componenta tehnică imperfectă a site-ului va crește timpul de promovare a site-ului. Din moment ce trebuie mai întâi să-l optimizați pentru sarcinile de căutare. Toate acestea vor atrage după sine o creștere a bugetului și a timpului petrecut pe caz. Specialistul va scăpa de paginile duplicate, va îmbunătăți viteza de încărcare a site-ului și va proiecta conținutul după cum este necesar.


Conținutul unic

Promovarea site-ului pe internet presupune un conținut de înaltă calitate. Dar acestea nu sunt numai articole, ci cu cuvinte-cheie. Conținutul util afectează în mod semnificativ traficul și poziția site-ului în rezultatele căutării.

Остались вопросы ? Будем рады на них ответить!
Lăsați un mesaj și vă vom contacta în curând!